Arriba la 2ª part de “Resacón en las Vegas”, una pel·lícula que va ser tot un èxit a nivell internacional. Todd Phillips compara aquest segon film amb la saga d’ “El Padrino”, per voler desmitificar l’expressió que diu que les segones parts mai han estat bones. Hi ha un després de la borratxera, però en aquest cas, l’espai on succeeix l’acció és Bangkok.

Fitxa tècnica
Director: Todd Phillips
Guió: Jon Lucas, Scott Moore, entre d’altres.
Gènere: Comèdia
Actors: Bradley Cooper, Zach Galifianakis, Juliette Lewis, Ken Jeong, Mike Tyson, Ed Helms, Justin Bartha, Jaime Chung, Gilliam Vigman i Paul Giamatti.
País: Estats Units.

Sinopsi

És la segona part de “Resacón en las Vegas”. En aquesta segona pel·lícula, Stu vol fer un berenar abans del casament, però sense complicacions, perquè res espatlli el gran dia. Els seus amics l’obliguen anar a la platja per acabar la celebració. Tot sembla anar sobre rodes, però l’endemà pel matí es troben dormint en un pis a Bangkok amb un xino i un mono. Abans de tornar cap a la seva ciutat, han de trobar al germà de la núvia que anava amb ells. A través de les pistes van reconstruint aquella nit i com van arribar a Bangkok. Arribaran al seu destí?

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=vJnG0O5FfPY[/youtube]

Crítica

La productora i els directius d’aquesta pel·lícula van veure que té èxit en el mercat cinematogràfic. A partir d’aquí aniran sortint terceres, quartes, i fins i tot, cinquenes parts, encara que l’argument i la trama es vagin empobrint i no tinguin gaire sentit. Les accions, situacions i expressions d’aquesta pel·lícula fan recordar la primera, i es com si es visqués una sensació de deja vú cinematogràfic, on només es canvia d’escenari i la bogeria progressiva dels personatges. La trama és repetitiva, frenètica i evident, amb una descendència de situacions que facin riure. Ni els actors, que es van fer famosos a través de protagonitzar la primera pel·lícula, saben com salvar aquesta història i fer-la interessant. La pel·lícula, però, és transgressora i rebel, i això pot interessar al públic massiu que l’ha anat a veure.

5 CLICKS